Beleid voor retourzendingen


Hoe goederen retourneren of reclameren.
Hoe ga ik te werk bij het ruilen of retourneren van goederen?

In geval van ruilen of retourneren van goederen, neem dan contact met ons op per telefoon op +420 227 272 400 of per e-mail op [email protected].

Retourneren kan binnen 14 dagen na aankoop, ruilen binnen een maand. In beide gevallen moeten de goederen onbeschadigd zijn, in de originele verpakking.

Verstuur de goederen naar het adres:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praag, 186 00

Tsjechische Republiek

Voeg een factuur bij de goederen met een verzoek om ruiling of geretourneerde goederen.

Hoe ga je te werk bij een terugwinning?

In geval van een terugvordering, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of telefonisch op +420 227 272 400. Dan wordt u geïnformeerd over hoe u de goederen kunt terugvorderen. U krijgt dan te horen hoe u de goederen kunt terugvorderen.

In de meeste gevallen is het nodig om de teruggevorderde goederen met een factuur en een verzoek tot reclamatie naar het volgende adres te sturen:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praag, 186 00

Tsjechische Republiek

Please, mind that only logged in users can submit questions