Bestellen
Hoe bestellen, aanmelden voor het Smart Client loyaliteitsprogramma en andere adviezen.
Zijn alle goederen die zichtbaar zijn op de e-shop op voorraad?
- Goederen die momenteel niet op voorraad zijn kunnen niet worden toegevoegd aan de winkelwagen.
- Deze informatie is ook zichtbaar als je met de muis over dit product beweegt.
- Voor goederen die niet op voorraad zijn, is het mogelijk om je in te schrijven en wanneer het weer op voorraad is, ontvang je informatie in de e-mail.
Hoe kan ik Smart-punten inwisselen?
Hoe kies je de juiste maat werkkleding?
Een maattabel vind je onder elk type kleding.
Hoe bestel ik naar andere landen?
Om naar een ander land te bestellen, bestel je de goederen op de desbetreffende website en ga je te werk op de gebruikelijke manier:
Hoe bestellen?
Voeg de goederen toe aan de winkelwagen in de gewenste hoeveelheid door te klikken op de knop "toevoegen aan winkelwagen" en voltooi de bestelling door de vereiste gegevens in te vullen.
In geval van problemen met de bestelling, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected]
Hoe meld ik me aan voor het Smart Client loyaliteitsprogramma?
Hoe profiteer je van speciale aanbiedingen?
Is het mogelijk om korting te krijgen?
De korting kan worden verkregen door deel te nemen aan het Smart Client loyaliteitsprogramma en Smart loyaliteitspunten te verzamelen.
Is het mogelijk om de volgorde te veranderen?
- De bestelling kan gewijzigd worden als deze nog niet verzonden is.
- Als het nodig is, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected]
Please, mind that only logged in users can submit questions
Sign In